holla, thanks for walked by to my blog! follow me maybe?F O L L O W | D A S H B O A R D
.. HOPE SHARING.: what next?
|

what next?

hello again..

this time entry sa mau meluah sepuas2nya 😭 sbb saya xtau lagi mau meluah sama siapa.. sometimes sa rasa Tuhan tidak sayang saya 😭😭 bulan August baru seja start kan tapi dalam masa 4hri ni saya sudah kecewa yg sangat2 kecewa dgn 2 benda yang selama ni sa betul2 countdown to 😭😭 i dont know why did God do this to me..
apa salah saya? x layakkah saya jadi mcm orang lain? πŸ’”
sampai saya tpikir perlukh sa pray untuk semua ni lagi? saya sampai jadi takut untuk meminta and mengharap sama Tuhan 😭😭😭 

first, memang dari awal saya tidak berharap pun dapat join volleyball tournament ilkkm peringkat kebangsaan tapi since sudah dapat surat and i saw mu name on the list i was like 
"PRAISE THE LORD.. ini rezeki saya" tapi lepas fews weeks of training saya dapat tau nama saya kena buang and kena tukar dgn nama org lain SIAPA TIDAK KECEWA KANN!!!!
serious saya kecewa sampai saya tidak tau mau kasi luah sama siapa 😭😭😭
saya rasa kejam betul Sr sbagai jurulatih & saya rasa tuhan permainkan saya 😭😭 i know saya berdosa sangat2 sebab ada perasaan bgtu.. tpi saya betul2 kecewa πŸ˜­πŸ’”
and then now saya rasa tidak sudah mau join training sebab buat saya penat tapi tiada hasil yg saya dapat.. πŸ˜ͺπŸ˜ͺ

AJAR SAYA MACAM MANA MAU JADI HATI BATU SUPAYA TIDAK KECEWA LAGI..

and second thing, its about the engagement. i know since the day ingkung passaway i know that everything will not be going as planned.. tapi betulah saya kecewa sekali lagi πŸ˜­πŸ’”
all this while since 2016!!! i pray to God supaya saya cepat2 dapat engage with love of my life, until this year i thought that God has answered my prayer 😭😭😭 tapi once again tuhan kecawa kan saya.. WHY LORD WHY.. apa salah saya?
orang lain rancang satu kali trus on, saya rancang few times..itu pun xtau lah jadi kah tidak lagi 
😭😭😭 
kenapa Tuhan ambil ingkung saya? sedangkan Tuhan tau saya mau engage fews more months bfore that.. kenapaaaaaaaaa?!
saya mau kasi salah siapa ni? saya mau meluah sama siapa? saya mau mengadu sama siapa?
😭😭😭😭
SEMUA PUN HARAPAN PALSUπŸ’”

ya memang depan orang lain saya senyum mcm tida yang berlaku, tapi dalam hati? tiada siapa yabg tau 😭😭
so far 2019 is one of the worst year i go thru.. i hate everything 😭 semua pun harapan paslu.. bikin kecewa bikin sakit hati..





till next entry,
love Ela